vin. nov. 22nd, 2024

OPPO dezvăluie planurile de extindere a prezenței în UE, oferind mai multe opțiuni pentru consumatori în 2024

2 min read

Compania globală de tehnologie OPPO a anunțat intenția de a-și consolida prezența pe piețele europene, dezvăluind o gamă de produse și tehnologii inovatoare pentru anul 2024 în Europa.

OPPO sărbătorește cea de-a 20-a aniversare în 2024, care marchează și al șaptelea an de activitate în Europa. De la lansarea inovatoarei serii Find X în 2018, OPPO a devenit un actor-cheie pe piața europeană de tehnologie. Brandul și-a format o comunitate puternică și o legătură strânsă cu consumatorii locali prin colaborările sale cu Wimbledon, Roland-Garros, UEFA Champions League, Paris Photo și altele.

„Europa a fost întotdeauna crucială pentru OPPO. Misiunea noastră rămâne să aducem cele mai bune produse utilizatorilor europeni. Suntem aici pentru a rămâne, oferind mai multe opțiuni pe segmentul dispozitivelor inteligente”, a declarat Bingo Liu, CEO OPPO Europe.

Pe 24 ianuarie 2024, OPPO a încheiat un acord global de licențiere reciprocă a patentelor cu Nokia, care acoperă patentele esențiale standard în domeniul tehnologiilor de comunicații 5G și altele. Ca parte a angajamentului său pe termen lung față de piața europeană, OPPO a anunțat astăzi că produsele lor vor fi, încă o dată, larg disponibile în Europa.

„În ultimele luni, am observat o creștere a cererii și așteptări puternice din partea consumatorilor din UE, care solicită experiența adusă de OPPO, cum ar fi fotografia de smartphone de top. Cu tot sprijinul, echipa OPPO Europe este mai determinată ca niciodată să ofere consumatorilor noștri produse inovatoare și servicii fără egal”, a subliniat Bingo Liu, CEO OPPO Europe.

Datele recente de la Canalys arată că OPPO și-a menținut poziția de al patrulea cel mai mare brand de smartphone-uri la nivel mondial în 2023, asigurându-și 9% din cota totală de piață cu peste 100 de milioane de expedieri de smartphone-uri. În 2023, numărul utilizatorilor activi lunar globali ai OPPO a depășit 600 de milioane în peste 60 de țări și regiuni. Sub misiunea de brand “Tehnologie pentru omenire, bunătate pentru lume”, OPPO insistă să îmbogățească viețile oamenilor cu produse inovatoare și investește continuu în cercetare și dezvoltare. Pentru a introduce era smartphone-urilor AI, OPPO a dezvăluit sosirea funcțiilor AI generative pe viitoarele sale produse în Europa în 2024, oferind astfel utilizatorilor experiența vieții inteligente alimentată de AI.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *