CSALB este expertul de care ai nevoie
3 min readBanii pot fi un subiect emotionant, asa ca nu este de mirare ca oamenii tind sa se supere atunci cand cred ca au fost nedreptatiti de banca lor. Indiferent daca disputa voastra implica o taxa neautorizata, o taxa aplicata incorect, o activitate frauduloasa sau un alt tip de problema, va trebui sa luati masuri pentru a o rezolva. Cel mai bine este prin intermediul CSALB.
Unele dispute bancare se pot dovedi usor de rezolvat. Altii pot fi destul de provocatori, chiar daca actionati rapid si urmati toti pasii potriviti.
Consumatorii au dreptul de a contesta o debitare a cardului de credit, indiferent daca aceasta a fost publicata din greseala, de natura frauduloasa sau daca comerciantul nu a furnizat bunuri sau servicii satisfacatoare. Este cea mai buna practica sa contestati imediat taxele frauduloase, dar sa depuneti alte tipuri de dispute numai dupa ce se depun eforturi pentru a rezolva problema cu comerciantul. De obicei, trebuie sa depuneti o cerere in termen de 60 de zile de la tranzactie. Cu toate acestea, intervalul de timp specific va depinde in mare masura de tipul de disputa pe care o trimiteti. Indiferent de tipul de disputa pe care trebuie sa il depuneti, va vom prezenta tot ce trebuie sa stiti despre cum sa contestati o debitare a cardului de credit.
CSALB sfatuieste toti consuamtorii sa viziteze site-ul lor pentru a-si lua doza de educatie financiara pentru ca apoi sa poata aplica cu succes o operatiune bancara. In cazul in care se ajunge deja la un litigiu bancar, atunci expertii de la CSALB sunt cei care pot solutiona disputa!
Inainte de a investiga a disputa, mai intai CSALB inceaca sa rezolve problemele in mod informal. Una dintre modalitatile prin care se poate face acest lucru este prin conciliere.
Ce este concilierea?
Concilierea este un proces in care voi si banca voastra incercati sa va rezolvati disputa cu ajutorul unui conciliator independent. Concilierea va permite sa impartasiti informatii, sa identificati problemele in litigiu, sa le discutati si sa incercati sa ajungeti la o intelegere.
De ce conciliere?
Concilierea va ajuta pe voi si banca voastra sa rezolvati disputele, oferindu-va amandurora posibilitatea de a vorbi deschis si incercati sa dezvoltati solutii care sa se potriveasca tuturor.
Din experienta profesionistilor de la CSALB, procesul de conciliere poate fi mai satisfacator decat trecerea prin intregul proces de decizie deoarece toata lumea are posibilitatea de a discuta. Acest lucru va permite voua si bancii voastre sa intelegeti pe deplin cum a aparut o reclamatie, impactul pe care l-au avut problemele in litigiu si, in cele din urma, vor putea sa repare relatia banca-client. In timp ce concilierea nu duce intotdeauna la o intelegere, de obicei constatam ca toata lumea simte ca au facut progrese, adesea in clarificarea problemelor reale. Nimic nu se pierde trecand prin procesul de conciliere, deoarece va pot investiga intotdeauna disputa daca nu puteti ajunge la un acord. Concilierea este un serviciu gratuit si confidential.
De asemenea, caravana online CSALB ofera toate informatiile legate de concilierea de care are nevoie sa stie un consumator!