mar. apr. 16th, 2024

Sezamo si Sodexo au incheiat un parteneriat care introduce plata cu cardul de masa

5 min read

București, 05 iulie 2023. Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a introdus, la cererea clienților, plata cu cardurile de masă Sodexo, ca alternativă de plată, pe lângă cele trei metode deja disponibile: cu cardul bancar online, cu cardul la curier sau cash la curier. Metoda de plată este disponibilă pe site și în aplicația mobilă Sezamo.

Pentru a plăti cu cardul de masă Sodexo, după selectarea produselor dorite, la ultimul pas înainte de “Finalizare comandă”, se selectează metoda de plată “Card online”, se adaugă datele cardului de masă și se plasează comanda, ca de obicei. Cu acesta se pot achiziționa doar produse alimentare online pe Sezamo.ro, nefiind permise plățile prin POS direct la curier, respectiv pentru plata taxei de transport și tips.

„Ascultăm activ cererile clienților noștri și urmărim ceea ce se întâmplă în piață, astfel că ne-am dat seama de necesitatea de a implementa plata cu cardul de masă cât mai rapid. Am găsit în Sodexo BRS un partener de încredere, alături de care am dezvoltat într-un timp foarte scurt această soluție de plată. Astfel clienții Sezamo vor avea produse fantastice, precum cele recent listate de la carmangeria Ozana, gelateriile Friddi și Gusto e Passione, băcănia Pofta Focului, Ana Pan, Răstăuțe Maramureșene, livrate de către curierii noștri amabili în 3 ore de la plasarea comenzii, care pot fi achitate cu cardul de masă, păstrând lichiditățile pentru alte tipuri de cheltuieli și economisind timp”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.

Am observat cum accelerarea comerţului online pentru produsele alimentare a modificat comportamentul de consum în ultimii ani. Din ce în ce mai mulți consumatori apelează la platformele online de livrare de mâncare sau alimente. Prin parteneriatul cu Sezamo, oferim tuturor angajaţilor care primesc carduri de masă Sodexo acea experienţă digitală de utilizare pe care şi-o doresc. Este comod, rapid, îţi oferă flexibilitate, mobilitate – pentru că poţi comanda şi achita de oriunde, de acasă, de la birou, chiar de pe drum, şi alimentele ajung la uşa ta la ora dorită”, a declarat Manuel Fernandez Amezaga, CEO Sodexo Benefits and Rewards Services Romania & Bulgaria.

Plata cu cardul de masă Sodexo pe site-ul sezamo.ro este disponibilă pentru toți utilizatorii beneficiului extrasalarial din București și județul Ilfov.

Creșterea prețurilor și inflația se reflectă asupra clienților, pe care Sezamo îi sprijină încă de la lansarea pe piață. Introducerea plății cu cardurile de masă vine în continuarea acțiunilor de susținere a clienților, precum reducerea pragului de comandă minimă pentru livrare gratuită la 200 de lei pentru toată luna iunie, micșorarea prețurilor la fructele și legumele produse local și susținerea diferenței de preț din resurse proprii, fără a afecta micii producători, plafonarea prețurilor la 26 de produse de bază, alimentare și nealimentare, reducerile de până la 70% din categoria Save Food și multe alte mici demersuri menite să susțină clienții și în vremuri mai puțin senine. La asta se adaugă și aducerea de branduri proprii, unde Sezamo are un control asupra prețurilor și poate oferi calitate superioară, prin produse precum steakuri premium Sutcha, paste și sosuri Kitchin, hârtia Moddia sau mixurile de nuci, alune și migdale Yutto.

Sezamo oferă o selecție fantastică de peste 12.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. În plus, compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare.

Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.

Despre Sezamo

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (12000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este o companie data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de supermarketuri sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane EUR în 2021.

Pentru mai multe informații, vizitați www.sezamo.ro

Pentru întrebări despre carieră, vizitați https://career.sezamo.ro/

Pentru a deveni partener Sezamo, ne puteți contacta la office@sezamo.ro

Pentru întrebări de presă contactați-o pe Elena Filip la elena.filip@sezamo.ro

Despre Sodexo Benefits & Rewards Services România

Sodexo BRS România este liderul pieței locale de beneficii extrasalariale, parte a Grupului Sodexo, lider global  în servicii pentru îmbunătățirii calității vieții angajaților. Compania operează pe piața din România de peste 24 de ani, oferind companiilor o gamă complexă de beneficii pentru angajați. Peste 35.000 de companii și 2 milioane de angajați folosesc deja produsele Sodexo.

Recent, Sodexo BRS a anunțat la nivel global că devine PLUXEE, noul brand de referinta pentru experienta angajatilor, care deschide o lume de oportunități pentru a-i ajuta pe toţi oamenii să se bucure mai mult de ceea ce contează cu adevărat pentru ei. Printr-o gamă completă de soluții inovatoare și digitale disponibile în 31 de țări, PLUXEE creează experiențe relevante, captivante și personalizate pentru a contribui la wellbeing-ul angajaţilor la locul de muncă și nu numai. În România, trecerea la noul brand Pluxee va avea loc în această toamnă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *