mie. mai 29th, 2024

OPPO ocupă primul loc în China și locul al patrulea la livrările globale de smartphone-uri în primul semestru din 2023, după succesul Find N2 Flip

2 min read

Susținut de performanța puternică a smartphone-urilor emblematice din seria Find N2 și Find X6, OPPO se află pe primul loc pe piața de smartphone-uri din China în primul semestru al 2023 și pe locul al patrulea la nivel global în aceeași perioadă, potrivit celor mai noi date publicate de compania de analiză Canalys.

Performanța OPPO a fost determinată în parte de succesul înregistrat de vânzările de  smartphone-uri pliabile, care au intrat într-o perioadă de creștere rapidă în acest an și continuă să prezinte un potențial de creștere semnificativ. Counterpoint Research estimează că livrările globale de smartphone-uri pliabile vor crește cu o rată anuală compusă de 114% între 2019 și 2025, crescând de patru ori între 2022 și 2025 pentru a ajunge la 55 de milioane de unități. Producătorii chinezi de smartphone-uri sub brand propriu, inclusiv OPPO, au investit în segmental smartphone-urilor pliabile, contribuind la susținerea Chinei ca lider global cu o cotă de piață de 26% în 2022.

Totodată, cele mai noi date de la Canalys arată că OPPO a deținut o cotă dominantă de 31% din piața de smartphone-uri pliabile din China în primul trimestru din 2023, fiind astfel liderul pe acest segment în creștere. La nivel de produs, OPPO Find N2 Flip a depășit toate celelalte produse pliabile, reprezentând 15% din vânzările de smartphone-uri pliabile în China din ianuarie până în mai 2023, potrivit Counterpoint.

Fiind primul telefon cu clapetă care a venit cu un ecran secundar mai mare, Find N2 Flip este conceput pentru a fi practic și plăcut pentru utilizarea zilnică, având o cută mai puțin vizibilă, o baterie puternică și un design intuitiv al interfeței de utilizare. Aceste inovații și succesul comercial al Find N2 Flip au contribuit la evoluția OPPO peste media pieței, înregistrând o creștere a cotei de piață de la 5% în T1 2022 la 13% în T1 2023, potrivit Canalys.

OPPO își păstrează angajamentul de a susține creșterea pieței globale de smartphone-uri pliabile și de a îmbunătăți experiența de utilizare concentrându-se pe inovații tehnice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *